و حالا يك هديه فوق العاده ويژه به مناسبت نزديك شدن به تولد و1 ساله شدن سايت موبايل ها دات كام  براي تمام كساني كه در اين 1 سال با ورود خود به اين سايت در كنار ما و در كنار سايت موبايل ها دات كام بوده اند و با نظرات گرم و انتقادات محترم و به جايشان به ما براي ادامه كار دلگرمي مي دادند و ما هم همچنان ادامه مي دهيم …….
همان طور كه مي دانيد نرم افزار ياهو مسنجر كه براي چت كردن به كار مي رود داراي قابليتي است كه شما توسط خطوط اينترنت و توسط وسيله كوچك اما تقريبا گراني به نام وب كم ( webcam  ) مي توانيد اقدام به ارسال تصاوير زنده از خود و محيط اطراف كامپيوتر خود براي دوستان و آشنايان خود كنيد . تصور كنيد يكي ار فاميل هاي شما در شهر يا حتي كشوري ديگر زندگي مي كند كه هر چند سال يك بار ممكن است همديگر را از نزديك ببينيد . اما ياهو مسنجر امكاني در اختيار كاربران قرار داد كه اين دوري ها تقريبا از بين برود و شما بتوانيد دوست خود و محيط اطرافش را به طور زنده ببينيد .

اما همان طور كه خودتان اطلاع داديد تمامي اين تصاوير توسط وسيله اي به نام وب كم ( webcam ) گرفته مي شود كه از شما براي دوستتان يا از دوستتان براي شما ارسال مي شود . اين وسيله يعني همان وب كم با مارك هاي متفاوت و قيمت ها و قابليت هاي متفاوت در بازارهاي ايران موجود است . اما اگر از قيمت اين وسيله اطلاع داشته باشيد حتما مي دانيد كه پايين ترين قيمت وب كم در بازار هاي فروش وسايل جانبي كامپيوتر در ايران بين 6 هزار تا 10 هزار تومان است كه اين حد پايين قيمت اين وسيله است كه از كيفيت تصوير و موغوبيت خوبي هم برخوردار نيست و مشكل ديگر اين كه نوع خوب وب كم قيمت تقريبا بالايي را هم دارد كه شما را از چت تصويري و وب دادن به دوستان و آشنايانتان منصرف مي كند . آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه مي توانيد از دوربين موبايل خود كه اكثرا داراي كيفيت بالايي هم هستند به عنوان وب كم استفاده كنيد ؟؟؟

بله تعجب نكنيد اين كار توسط نرم افزارهايي كه امروز در اختيار شما قرار مي دهيم امكان پذير است . توسط دو نرم افزار كه يكي براي نصب بر روي كامپيوتر و ديگري براي نصب بر روي گوشي است شما خيلي راحت و ساده مي توانيد از دوربين گوشي خود به عنوان وب كم استفاده كنيد و تصاويري با كيفيبت و زنده ار خودتان  براي دوستانتان در هر كجاي دنيا بفرستيد . شما براي ارتباط نرم افزار نصب شده بر روي گوشي خود و نرم افزار نصب شده بر روي كامپيوتر و فرستان تصاوير گرفته شده توسط دوربين موبايل خود به دو چيز نيازمنديد .

1- كابل مخصوص گوشي خود كه در هنگام خريد گوشي به شما تحويل داده شده است .
2- نصب نرم افزار pc suite  كه اين نرم افزار هم در تمام سي دي هاي  گوشي نوكيا كه درون جعبه هنگام خريد گوشي به شما تحويل داده شده است موجود مي باشد .
پس از فراهم كردن اين دو گزينه و نصب نرم افزار pc suite  و نصب نرم افزارهايي كه در فايل دانلود موجود است شما خيلي راحت مي توانيد از دوربين گوشي خود به عنوان وب كم استفاده كنيد . توضيح اضافه تر اينكه در فايل دانلود دو پوشه موجود است كه شما بايد فايل sis  را كه در پوشه  ( nasb roye goshi)  قرار دارد را بر روي گوشي خود نصب كنبد و سپس اقدام به نصب نرم افزاري كه درون  پوشه ديگر كه با نام ( nasb roye computer ) مشخص شده است كنيد . سپس در همين پوشه پوشه ديگري به نام  crack  وجود دارد كه بايد آن را هم بر روي كامپيوتر خود نصب كنيد تا اين نرم افزار رجيستر شود . پس از ورود به نرم افزاري كه بر روي گوشي خود نصب كرده ايد از شما سوالي پرسيده مي شود كه شما   NO را انتخاب كنيد و پس از نصب و اجراي نرم افزار تحت كامپيوتر آن را بر روي گزينه USB  قرار دهيد . ( قبل از اين كار از اتصال گوشي خود به كامپيوتر توسط كابل و شناخته شدن گوشي توسط نرم افزار ps suite اطمينان حاصل كنيد . ) براي مشاهده چگونگي كار اين نرم افزار مي توانيد به عكسي كه توسط خودمان گرفته شده است و در آن دوربين گوشي 5700 سايت موبايل ها دات كام به وب كم تبديل شده است نگاهي بيندازيد . دانلود كنيد و لذت بريد .

دانلود نرم افزار Mobiola Web Camera با حجم 4.84 مگابايت ( فايل نصب روي گوشي + فايل نصب روي كامپيوتر به همراه كزك )

پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com


برچسب ها :