سیستم عامل سیمبیان با تمام امکانات و مزیت های خوب و عامه پسندی که دارد اما در یک قسمت واقعا مورد کم لطفی قرار گرفته است . این سیستم عامل از لحاظ تغییر ظاهر به اندازه دیگر سیستم عامل ها مانند ویندوز موبایل واقعا انعطاف پذیر نیست و دچار مشکل است . حتما برای شما هم حس خستگی و یکنواخت شدن از محیط گوشی پیش آمده است . مثلا در ویندوز موبایل با استفاده زا نرم افزارهای مختلفی مانند Visbar می توان ظاهر گوشی را از بیخ و بن عوض کرد . اما چرا واقعا در سیمبیان این گونه نیست ؟؟؟  حالا شرکت های سازنده نرم افزار قصد دارند خودی نشان بدهند شرکت voyager هم دست به ابتکار جالبی زده و و با تولید یک نرم افزار چند کیلوبایتی این کمبود را در گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 3 به طور کامل حل کرده است . همان طور که در تصاویر می بینید ظاهر دسکتاپ گوشی شما بعد از نصب این نرم افزار به طور کلی عوض می شود .

دو ساعت بزرگ و واقعا زیبا اولی از نوع آنالوگ و عقربه ای و دومین ساعت که کاملا شبیه سازی شده و الگو گرفته شده از ساعت مخصوص htc که در گوشی های خود استفاده می کند است که گوشی شما را واقعا زیبا و دیدنی می کند طوری که از کار کردن با آن لذت می برید . همچنین همان طور که در قسمت پایین تصاویر می بینید برنامه به شما این امکان را می دهد تا 7 آیکون از نرم افزار ها یا قسمت هایی که قصد دارید سریع به ان ها دسترسی داشته باشید ( مانند بلوتوث ) را در اینجا قرار دهید .  اما بگذارید کمی از ظاهر برنامه بگذریم و به یک ویژگی فوق العاده آن بپردازیم . بعد از نصب نرم افزار در صفحه اصلی گوشی خود کافیست یک یا چند حرف تایپ کنید تا تمام شماره ها و برنامه هایی که با این حروف شروع می شوند برای شما لیست شود ! این ویژگی نرم افزار واقعا بی نظیر است . حتی امکان تعریف کردن اینکه بعد از تایپ یک حرف نرم افزارها لیست شوند یا شماره تلفن ها یا هر دو باهم در این برنامه بی نظیر موجود است  . به عنوان مثال همان طور که می دانید عدد 2  صفحه  کلید گوشی شما  برابر  با حروف abc است . حالا با فشردن عدد 2 در صفحه اصلی نرم افزار تمام شماره تلفن ها  و نرم افزارهایی که یکی از این سه حرف یعنی a یا b یا c در آن موجود باشد برای شما لیست می شود و این یعنی نهایت سرعت دسترسی به شماره تلفن ها و برنامه های موجود بر روی موبایلتان که واقعا بی نظیر است . این برنامه یکی دیگر از پیشنهادات سایت موبایل ها دات کام برای شماست .

توجه داشته باشید که این برنامه برای نصب احتیاج به ساین یا هک گوشی دارد و فقط قابلیت نصب بر روی گوشی های S60v3 سیمبیان را داراست .

دانلود نرم افزار Voyager Home Screen برای گوشی های s60v3 با حجم 770 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :