پرنيان نام يك نرم افزار رايگان و اولين نرم افزارز فارسي براي ساخت و ايجاد كتابهاي الكترونيكي براي تلفنهاي همراه است .

parnian.gif

با استفاده از اين نرم افزار كاملا رايگان قادريد تا به راحتي متن يك كتا الكترونيكي فارسي تهيه كنيد كه در اكثر تلفنهاي همراه قابل اجرا باشد .

كافي است تنها متن كتاب مورد نظر خود را در يك فايل txt ذيخره كرده و به برنامه كتاب سار پرنيان دهيد .

نرم افزار خود يك نسخه آماده كتاب الكترونيكي قابل پخش در تلفنهاي همراه با فرمت jar تهيه مي كند .

حجم بسيار پايين كتابها ، امكان تغيير پوسته ، امكان تغيير اندازه فونت ، كاركرد مستقل زبان فارسي نرم افزار و عدم نياز تلفن همراه از پشتيباني از زبان فارسي ،امكان ذخيره آخرين صفحه خوانده شده از كتاب ، امكان اضافه نمودن مشخصات تهيه كننده كتاب به برنامه و رايگان بودن نرم افزار ، تنها بخشي از امكانات اين نرم افزار است .

از معايب اين نرم افزار هم مي توان به عدم پشتيباتي از زبان انگليسي اشاره كرد كه مثلا اگر در كتاب شما كلمات انگليسي به كار رفته باشد مي بايست حتما معادل فارسي آن و يا معادل فينگليش آن را بنويسيد تادر نرم افزار نمايش داده شود .

همچنين سايت موبايل ها دات كام قصد دارد تا كتابخانه كاملي از كتابها الكترونيكي را تهيه كند و بر همين اساس بخشي با عنوان كتابهاي الكترونيكي به سايت اضافه گرديد .

پس شما نيز دست به كار شويد و كتابهاي مورد نظر خود را بسازيد و آنها براي ما بفرستيد »» info [at] shahvar [dot] net تا با نام خودتان در سايت درج گردد و يا در قسمت نظرات همين پست اعلام كنيد .

منتظر كتابهاي ساخته شده توسط شما هستيم …

دانلود نرم افزار پرنيان نسخه 0.9.2 به همراه فايل راهنما

پسورد : www.mobileha.com

حجم : 800 كيلوبايت

سايت سازنده

 

نسخه جديد نرم افزار نيز آماده شده است كه جهت دريافت نسخه جديد مي توانيد به اينجا مراجعه كنيد . نسخه جديد داراي امكانات بيشتر و رفع مشكلات نسخه قبلي است 

برچسب ها :