اگر مطالب سایت موبایل را دنبال کرده باشید در چند پست قبل تمی را معرفی کردیم که ساخته جناب محمد عرفانی یکی از کاربران فعال و دلسوز سایت موبایل ها دات کام بود . ایشان تم های زیادی را برای ما ارسال کردند و ما هم بهترین آن را  به نام خودشان در سایت معرفی کردیم حال امروز فصد داریم تم دیگری از ایشان در سایت معرفی کنیم که واقعا زیبا است . البته مشابه این تم با نام Haze در بعضی از گوشی های FP2 مانند گوشی N79 نوکیا موجود است اما جناب عرفانی تغییراتی در این تم ایجاد کرده اند که نتیجه کار خیلی زیباتر از تم Haze شده است . از این تغییرات می توان به تغییر تصویر پس زمینه به یک تصویر زیبا و تغییر چند آیکون و موارد دیگر اشاره کرد .

این تم یک خاصیت خیلی جالب دارد و آن اینکه در صورتی گوشی شما قابلیت Theme effect داشته باشد این تم هم به صورت متحرک در می آید و انیمیشن خاص وزیبا به همراه تغییر رنگ را در ان شاهد هستیم اما در صورتی که گوشی شما قابلیت Theme effects نداشته باشد این تم به صورت ثابت است .  اکثر گوشی های جدید مخصوصا گوشی های سری FP2 مانند N79 و N86 و …  قابلیت theme effects را دارند اما در صورتی که می خواهید مطمئن شوید که گوشی شما این قابلیت را دارد می توانید همانند تصویر زیر بر روی یک تم که قصد انتخاب آن را دارید گزینه Option را بزنید .

در صورتی که همانند تصویر بالا در منوی جدید گزینه Theme effects را دیدید به این معنی است که گوشی شما قابلیت نمایش افکت ها و انیمیشن های تم را دارد که با انتخاب گزینه On تم افکت گوشی شما فعال می شود پس حتما آن را بر روی گزینه On قرار دهید . این تم زیبا تغییرات داده شده توسط جناب محمد عرفانی کاربر دلسوز و فعال سایت موبایل ها دات کام هست که در نهایت کار واقعا جالبی شده است و امیدواریم همچنان شاهد کارهای بهتر و زیباتر از ایشان باشیم  . سایت موبایل ها دات کام  نصب این تم را را به تمامی دوستانی که گوشی های s60v3 دارند پیشنهاد می کند .

دانلود تم زیبای Haze برای گوشی های S60v3 با حجم 833 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :