یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty , نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه چهارم که داستانش درباره جنگهای مدرن بود، دوباره داستان دوست داشتنی و پرطرفدار و مهیج جنگ جهانی دوم را از سر گرفته و بر روی آخرین نبرد های جنگ جهانی دوم تمرکز دارد !

سری بازی های پرطرفدار Call of Duty سال 2003 در لیست بازی های بسیار پرطرفدار سالیانه قرار گرفت و توانست رقیب قدرتمند این ژانر یعنی سری بازی های پرطرفدار Medal of Honor کمپانی EA Games را کنار بزند و خود به تنهایی عنوان زیباترین سری بازی های ژانر اول شخص و جنگ جهانی دوم را در دست گیرد !

بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی جنگ جهانی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 5 World at War را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال 2008 و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !

خريد پستي بازي Call Of Duty World At war - در بسته بندي نفيس

خريد پستي Call Of Duty World At war - در بسته بندي نفيس

Call of Duty 5 World at War توانسته عنوان زیباترین بازی اکشن اول شخص دنیای بازی های رایانه ای را در سال 2008 به دست آورد که افتخار بسیار بزرگیست ! در این نسخه نبرد های جنگ جهانی در مناطق اقیانوس آرام و اروپای شرقی در حال رویداد است و نبرد میان چهار ارتش بزرگ امپراطوری ژاپن، امریکا، شوروی و ارتش نازی های آلمان است .
Call of Duty 5 World at War از نگاه منتقدان نیز با استقبال بی نظیری روبرو شد و در اولین نقدی که از سوی مجله معتبر Playstation World از این بازی صورت گرفت، توانست نمره حداکثر و 10 از 10 را دریافت کند که این بازی را از نگاه منتقدان نیز به یک بازی منحصر به فرد و بی نظیر مبدل کرده است .

ویژگی های منحصر به فرد بازی Call of Duty 5: World at War:

– بازی بسیار زیبای گرافیکی بر اساس فن آوری نوین و منحصر به فرد بازی Call of Duty 4 و موتور قدرتمند آن بازی ولی به صورت کاملا بهینه شده و بهبود یافته ساخته شده است !
– جلوه های ویژه بسیار عالی، گرافیک بالای بازی و پرداختن عالی به جزئیات، محیط کاملا قابل تخریب و طبیعی .
– مبارزه گروهی بسیار عالی که همرزمانتان به بهترین وجه ممکن شما را در مبارزات سخت ارتشی یاری خواهند کرد .
– محیطی کاملا زیبا که بازیکن حس واقعی حضور در صحنه نبرد واقعی را با تمام وجود لمس خواهد کرد !
– برای اولین بار در سری بازی های Call of Duty ، این نسخه مبارزه گروهی و آنلاین متفاوتی را عرضه می کند که شامل بازی 4 نفره زیبا به صورت گروهی و یا بازی دو نفره به صورتی که صفحه به دو نیم صفحه تقسیم می شود !
– در این نسخه بازیکنان در نقش بازیکنان ارتش امریکا و همچنین ارتش شوروی با دشمنان می جنگند !
– گرافیک و صدای سینمایی و منحصر به فرد این نسخه در قیاس با تمامی بازی های رایانه ای این ژانر این بازی را به زیباترین این ژانر تا زمان انتشار بازی مبدل کرد !
و …….
سازنده : كمپاني Treyarch
ناشر : كمپاني Activision
تاريخ انتشار : Nov 11, 2008
وب سايت اختصاصي : Call of Duty: World at War
رده بندي ژانر : اکشن اول شخص جنگ جهانی
ميزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.
درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Mature – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 17 سال و بالاتر .

سيستم مورد نياز براي بازي :

OS: Windows XP / Vista
Processor: Pentium4 @ 3 GHz or AMD 64 3200+
Memory: 512 MB (1 GB for Vista)
Hard Drive: 8 GB Free
Video Memory: 256 MB (nVidia GeForce 6600/ATI Radeon X1600)
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard & Mouse
DVD Rom Drive

فروشگاه آنلاين خريدنيها مفتخر است اعلام كند نسخه كامل اين بازی پرطرفدار را دقيقا همزمان با تاريخ انتشار رسمي آن (11 نوامبر 2008 ) ، برای طرفداران این بازی و در بسته بندي نفيس آماده کرده است که از هم اکنون شما می توانید این بازی را سفارش دهید !

جهت اطلاعات بيشتر در مورد بازي و همچنين مشاهده تصاويري از محيط بازي و همچنين كليپ ويدئويي ادامه متن را دنبال كنيد …

توضیحات خلاصه محصول:

» محتوی 2 DVD

» قیمت: 4000 تومان

» در بسته بندي نفيس

Activision دوست ندارد بازی جدیدش Call of Duty 5 خوانده شود زیرا این بازی ادامه ای بر بازی های گذشته نیست، بلکه بازی مستقل با قابلیت حالت Co-op آنلاین و مالتی پلیر می باشد. این بازی از موتور COD4 بهره می برد اما این بار هم همانند گذشته به سبک و سیاق جنگ جهانی دوم بازگشته است تا این بار شما را در جنگ های اقیانوسی و در جنگل هایی که در هر گوشه و کنار آن سربازان باهوش ژاپنی مخفی شده اند تنها گذارد.

در این شماره سازندگان تمام دشمنان بازی را از نو طراحی کرده اند چرا که دیگر با دشمنان آلمانی و نازی طرف نیستید. بلکه با دشمنانی که با تاکتیک های خاص و ژاپنی برای حمله به شما استفاده خواهند کرد. این سری بازی ها همیشه در مناطق شهری اروپایی اتفاق افتاده اما این بار شما را به داخل جنگل ها و مناطقی که تاکنون ندیده اید میکشاند. گیم پلی بازی نیز با وجود مناطقی همچون جنگل و رودخانه ها تخصصی تر عمل می کند و نباید بی گدار به آب زد. وارد شدن به داخل آب حرکت شما را کند می کند اما در عوض تاکتیک های ویژه ای برای حمله به شما می بخشد. سلاح جدید آتش افکن به بازی اضافه شده است که برای آخرین بار در بسته الحاقی The United Offensive دیده شده بود اما در World At War بیشتر جنبه تاکتیکی دارد زیرا با وجود جنگل های قابل اشتعال می توان آنها را به آتش کشید و در حقیقت ژاپنی هایی که در این مکان ها استتار کرده اند را بیرون کشید تا دوستانتان دمار از روزگارشان در بیاوردند.

چیزی که در این شماره بسیار روی آن تاکید شده است استتار زمینی است. چیزی که تمام ذهنیت شما را از یک فرد مرده بر زمین افتاده عوض خواهد کرد تا ببینید پنهان کاری در جنگل و زمین یعنی چه… شاید بگویید که می توان تمام افراد را کشت و جنگل ها را آتش زد، اما تا کی؟ اولاً اگر بخواهید تمام جنگل را به آتش بکشید تا ماه ها باید میهمان این بازی باشید. دوماً بر فرض مثال جنگلی در کار نباشد و مستقیماً با دشمنان روبرو شوید، در درگیری های میدان جنگ از کجا خواهید دانست که کدامیک از افراد واقعاً مرده اند ؟ در ضمن هنگام آتش زدن مطمئن باشید که دشمنان از مکان های دیگر به سمت شما خیز خواهند برداشت هر چند هم که به آتش کشیدن ادامه دهید.(چیزی شبیه انتهاری عمل کردن) درهای چوبی و درختان اکنون با استفاده از مسلسل تخریب پذیرند. اگر نشانه گیری تان خوب است می توانید حتی طناب ها را نیز بزنید. وقتی در حال شنا کردن هستید و درگیر امواج آب، آن موقع می بینید که چه تعداد تیر و نارنجک به ملاقاتتان خواهند آمد. در هوش مصنوعی ژاپنی ها تغییرات زیادی پیدا میشود. گاهی اوقات بدون هیچ گونه نشانه قبلی از داخل شاخ و برگ ها به سوی شما هجوم می آورند. در حالت بعدی آنها خود را در گل و لای، زیر سایه ها و شن ها پنهان می کنند تا در زمان مناسب شما را غافلگیر کنند. همان طور که در بالا هم اشاره شد بعضی از دشمنان می توانند در حین جنگ خود را به مردن بزنند و بعد از اینکه از روی آنها عبور کردید بلند شده و از پشت سر به زندگیتان پایان دهند. در بعضی مواقع برخی از دشمنان خود را به کودنی زده و به صورت انتهاری و بدون هیچ گونه تاکتیکی تا آخرین نفر به سمت شما حمله ور خواهند شد. اما فکر نکنید که شما هم آنها را به راحتی به رگبار خواهید کشید. آنقدر پر تعداد عمل خواهند کرد که بایستی نگران تمام شدن تیر هایتان باشید !!!

ممکن است یک تک تیر انداز ژاپنی منتظر شما باشد. در این حالت یکی از افرادتان را برای طعمه زخمی میکند و هنگامی که دیگر افراد برای نجات او میروند یکی بعد از دیگری Head Shot می شوند. پس نمی توان بدون اطمینان کامل از این که آیا تمامی تک تیر اندازان منهدم شدند یا نه به راه ادامه داد !!

infinity این شماره از بازی را هم همانند شماره سوم آن به دست گروه Treyarch سپرده؛ هر چند شماره سوم به مزاج خیلی ها خوش نیامد اما اینبار این گروه تمام سعی خود را کرده تا شما را با یک جنگ ناب درگیر کند و باید گفت که 2 سال تمام با این موتور کار کرده اند تا بتوانند از نهایت قدرت آن استفاده کنند.

بخش مالتی پلیر بازی همیشه یکی از بهترین های دنیای آنلاین بوده و هست اما این بار پیشرفت واقعا زیادی داشته و برای اولین بار در این سری از بازی ها حالت بازی Co-op تا سقف 4 نفر را پشتیبانی می کند(آنلاین). همچنین می توانید به صورت co-op دونفره و در حالت Split Screen نیز با دوست خود به بازی بپردازید. در حین بازی آنلاین همانند گذشته می توانید مهارت خود را افزایش دهید و نکته قابل توجه این بخش این است که مثلا شما که مهارتی در حد متوسط دارید نمی توانید بخش مرحله ای از بازی را در کنار کسی که مهارتی در حد حرفه ای دارد بازی کنید زیرا هوش مصنوعی دشمنان در هنگام آنلاین با توجه به skill افراد تغییر می کند و برای افراد خیلی حرفه ای بسیار بسیار هوشمندانه تر عمل خواهد کرد. در حین انجام بازی با کشتن دشمنان امتیازات مورد نیاز برای skill خود را بدست می آورید و نیز در هنگام زخمی شدن دوستتان می توانید به او کمک کنید تا دوباره به بازی بازگردد که در این صورت امتیاز این کار از او کسر شده و به شما اضافه می گردد.

تصاويري از محيط بازي : (براي مشاهده تصاوير بزرگتر بر روي هر كدام كليك كنيد)

كليپ تصويري از بازي :

توضیحات خلاصه محصول:

» محتوی 2 DVD

» قیمت: 4000 تومان

» در بسته بندي نفيس

» راهنماي خريد پستي

برچسب ها :