تا به حال نرم افزار هاي اينترنتي زيادي را معرفي كرده ايم كه هر يك كار خاصي را انجام مي دادند . اما در قدم اول براي ورود به دنياي  اينترنت داشتن يك مرورگر خوب براي ديدن صفحات اينترنتي ضروري تر از هر چيز ديگر است . حتما با خود مي گوييد خوب مرورگر خود گوشي هست كه توسط آن مي توانيد صفحات وب و سايت هاي اينترنتي را ببينيد . بله حرف شما كاملا درست است . اما ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه يك بار و فقط يك بار مرور گر opera mini  را امتحان كنيد . پس از كار كردن با اين مرورگر مطمئن باشيد  مشتري پر و پا قرص اين برنامه مي شويد . طوري كه ديگر به هيچ وجه حاضر نمي شويد از مرورگر خود گوشي براي ديدن سايت ها استفاده كنيد .

opera-mini-image.gif

 

سرعت باز كردن صفحات وب در اين مرورگز آن قدر بالاست كه اگر ترافيك شبكه و قطع و وصلي هاي مكرر اينترنت ايرانسل وجود نداشت پس از وارد كردن آدرس يك سايت پس از گذشت فقط چند ثانيه مي توانستيد تمام مطالب يك سايت را بر روي صفحه گوشي خود ببينيد . از آن جا كه اين مرورگر جاواست پس بر روي تمام گوشي ها اعم از جاوا و سيمبيان نصب مي شود اما چون ورژن جاواي مربوط به هر گوشي متفاوت است ( مثلا ورژن جاواي گوشي نوكيا بر روي سوني اريكسون به خوبي عمل نمي كند و از ان جا كه امكان آپلود تمام ورژن ها براي تمام گوشي ها نبود ما واسطه اي مي شويم بين سايت اصلي و خارجي اين مرورگر و شما .
پس توسط لينك دانلودي كه در اختيار شما قرار مي دهيم به صفحه دانلود اين مرورگز در سايت خارجي opera mini  هدايت مي شويد و در آن جا با توجه به شركت سازنده گوشي و مدل گوشي خود نسخه مربوط به آن را دانلود كنيد .
مثلا براي گوشي نوكيا مدل N73  از ليست اول NOKIA  را انتخاب مي كنيد و از ليست دوم  مدل N 73  را برمي گزينيد .

دانلود opera mini  ( هدايت به صفحه سايت اصلي opera  براي دانلود )

برچسب ها :