نرم افزار فقط قابلیت نصب بر روی گوشی های S60V5 نوکیا و گوشی های سیمبیان 3 مثل گوشی N8 و C7 را دارد .

به احتمال زیاد متوجه منظور ما و تیتر پست امروز ما نشدید ! به جرات می توانیم بگوییم که اگر 3  نرم افزار فوق العاده برای گوشی های نوکیا S60v5 وجود داشته باشد یکی از آن ها نرم افزاری می باشد که امروز قصد معرفی آن را داریم ! 100% برای شما هم تا به حال این مسئله پیش آمده که در مهمانی یا مکان خاصی بودید و در آن جا موزیکی در حال پخش بوده است که از آن موزیک خوشتان می آید اما نه خواننده آن را می شناسید و نه شرایط طوری است که بتوانید نام خواننده یا آهنگساز موزیک مورد نظر را سوال کنید .

و یا بگذارید جوری دیگر برداشت کنیم .. شما تعدادی آهنگ از دوست خود می گیرید و بر روی کامپیوتر یا گوشی خود به آن ها گوش می دهید . بر حسب اتفاق از یکی از تراک ها خوشتان می آید و دوست دارید بفهمید خواننده و آهنگساز آن چه کسی است . به نام تراک رجوع می کنید اما می بینید که متاسفانه با نام track 1 در حال پخش است . حال چه می کنید ؟؟ چگونه می توانید موزیک مورد نظرتان را در دنیای اینترنت پیدا کنید ؟؟ خوب پاسخ شما را موبایل ها می دهد ! قرار نیست شما این کار را انجام دهید !

فقط کافیست نرم افزار SoundHound که امروز قصد معرفی آن را داریم را بر روی گوشی خود نصب کنید حالا گوشی خود را به اینترنت متصل کنید ( وایرلس یا GPRS فرقی ندارد ) . حال آهنگ مورد نظر را در کامپیوتر اجرا کرده و بعد نرم افزار SoundHound را در داخل گوشی خود اجرا می کنید حالا کافیست در این نرم افزار گزینه TOP HERE را انتخاب کنید . کافیست گوشی خود را چند ثانیه در جلوی اسپیکر کامپیوتر نگه دارید تا این نرم افزار موزیک مورد نظر شما را شنود کند . در عرض کمتر از 10 ثانیه نرم افزار اطلاعات کامل موزیک شما که شامل نام خواننده ، نام آهنگساز ، نام آلبوم و … است را به صورت کامل برای شما نمایش می دهد .

همین حالا این سوال برای شما پیش آمد که آیا این نرم افزار بی نظیر موزیک های ایرانی را هم پشتیبانی می کند ؟؟ باید بگوییم خوشبختانه بله ! قطعه های موزیک ایرانی که توسط این نرم افزار شنود می شود هم قابل شناسایی می باشد و نرم افزار نام تراک و نام خواننده موزیک ایرانی را برای شما نمایش میدهد .

برای به دست آوردن نتیجه مطلوب بهتر است از اینترنت وایرلس برای این نرم افزار استفاده کنید

این نرم افزار قابلیت تشخیص اکثر موزیک های ایرانی را دارد !

نسخه ای از این برنامه برای گوشی های s60V3 پیدا نشد ! اما نرم افزاری مشابه برای گوشی های s60V3 وجود دارد که فقط قابلیت تشخیص موزیک های خارجی را دارد که در صورت درخواست دوستانی که گوشی s60V3 دارند در روزهای آینده بر روی سایت خودتان موبایل ها قرار می گیرد و معرفی می شود .

دانلود نرم افزار بی نظیر  SoundHound  3.01 برای گوشی های S60v5 با حجم 1 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :