با ورود سیستم های کامپیوتری و سخت افزار نیاز به نرم افزار ضرورت پیدا کرد. نرم افزارهای گوناگونی که هر یک کاری خارق العاده انجام می دهند . نرم افزار های ویرایش عکس . نرم افزارهای مالتی مدیا . نرم افزارهای میکس و مونتاژ و …… . با ورود دنیای موبایل و سیستم عامل های  خاص هر موبایل هم نیاز به نرم افزار احساس شد . نرم افزاهایی  کوچک و کم حجم که هر یک  شبیه سازی شده از نرم افزارهای با حجم بالای کامپیوتری هستند . یکی از ابزارهای محبوب کامپیوتری همیشه نرم افزارهای کار بر روی صدا و آهنگ و بریدن قسمتی از آن یا به هم چسباندن چند قطعه از چند موزیک .و ….. بوده است . که به علت ساده بودن کار با این نرم افزارها طرفداران زیادی هم برای این گونه نرم افزارها پیدا شد . اما مشکل اینجاست که امکان  دسترسی به کامپیوتر و تهیه این نرم افزارها و حتی نصب آن ها بر روی ویندوز در هر مکانی  وجود ندارد . حال شاید آرزو داشتید که یکی از این ابزارها برای سیستم عامل های موبایل طراحی شود تا شما بتوانید در هر کجا و در هر مکانی وبدون صرف هیچ هزینه و وقتی آهنگ های خود را ویرایش کنید یا قسمتی از موزیک دلخواه خود را برش داده و حتی بتوانید آن را به عنوان زنگ  گوشی خود انتخاب کنید .

mbounce-my-ringtone.gif

خوب هم اکنون نسخه کامل و کرک شده ی نرم افزار Mbounce Myringtone 1.8  براي جداسازی قسمتی از موزیک دلخواه خود و انتخاب آن به عنوان زنگ گوشی توسط سايت موبايل ها دات كام ، این بار برای موبایل در دسترس شماست . کار با این نرم افزار هم بسیار ساده است به طوری که بدون کوچکترین آشنایی  با این گونه ابزار ها می توانید موزیک دلخواه خود را از بین موزیک های موجود بر روی گوشی خود انتخاب کنید و  به وسیله ی این نرم افزار در خود گوشی قسمتی از آن موزیک را جدا کرده و به عنوان زنگ گوشی خود قرار دهید .


در هنگام ورود به نرم افزار مطابق عکس  بالا ، گزينه start  را انتخاب کنید . همچنین تمام کارهای ویرایش و انتخاب هم توسط جوی استیک موجود بر روی گوشی انجام می شود که در آخر هم وقتی قسمتی از آهنگ خود را جدا کردید همان طور که در عکس می بینید توسط این نرم افزار آن را درون گالری گوشی خود save  کرده و مورد استفاده قرار می دهید .

تذكر :
» برای نصب این نرم افزار بایستی حتما تاریخ گوشی شما 25/12/2007 یا نزدیک به این تاریخ باشد .
» فایل های صوتی انتخابی شما حتما باید فرمت mp3   و از نوع kbps 128 باشد  .
» چون نرم افزار کامل و کرک شده است توسط هر عدد دلخواهی رجیستر می شود . به عنوان مثال عدد 2

  دانلود نرم افزار Mbounce Myringtone (نسخه 1.8 – كرك شده)

پسورد : www.mobileha.com

حجم :  826 كيلوبايت

برچسب ها :