امروز قصد داريم به معرفي نرم افزار فوق العاده جالبي براي گوشي هاي سري 60 ورژن 3 ( s603rd ) بپردازيم كه S60Ticker نام دارد . شما توسط اين نرم افزار فوق العاده مي توانيد امكانات زير را بر روي گوشي خود داشته باشيد .

1- هنگامي كه Sms جديدي براي شما مي آيد اين نرم افزار متن Sms شما را به صورت زيرنويس نمايش مي دهد . يعني ديگر اصلا نيازي نيست كه براي خواندن اس ام اس جديد به inbox  گوشي خود مراجعه كنيد . پس از ورود اس ام اس به گوشي شما اين نرم افزار به طور خودكار فعال شده و متن اس ام اس جديد شما را بر روي نواري قرمز رنگ در پايين يا بالاي صفحه به صورت زير نويس اما به طور كاملا واضح و خوانا و به همراه نام فرستنده اس ام اس براي شما نمايش مي دهد .

2- حتما تا به حال براي شما هم پيش آْمده كه قصد انجام دادن كاري را داريد مثلا با دوستان خود قرار مي گذاريد كه فلان ساعت همه در يك جا جمع شويد و به پارك يا ……….. برويد . شما به دوستان خود قول آمدن حتمي را مي دهيد اما امان از حواس پرتي و فراموشي ما انسان ها … كافيست در اين نرم افزار در قسمت مربوطه جمله اي را براي ياد آوري قرار ملاقات هايتان وارد كنيد تا اين نرم افزار دائما به شما قرارتان را گوشزد كند . يعني مثلا در نرم افزار اين جمله را وارد مي كنيد : ساعت 8 بعد از ظهر با دوستان قرار دارم . حال اين نرم افزار دائما اين جمله را بر روي گوشي شما و بر روي همان نوار قرمز رنگ به صورت زير نويس و به صورت مكرر نمايش مي دهد تا هر وقت شما صفحه گوشي خود را نگاه كرديد به ياد قرار خود بيفتيد و در سر وقت پيش دوستانتان باشيد تا مبادا شما قرار ملاقات خود را فراموش كنيد .

نكات مهم قابل ذكر :

1- اين نرم افزار از دو فايل تشكيل شده است كه فايل اول براي نصب احتياج به ساين دارد پس دوستاني كه همچنان با ساين مشكل دارند و يا تازه به جمع موبايل ها پيوسته اند كافيست به اين جا مراجعه كنند .

2- همان طور كه گقته شد اين نرم افزار از دو فايل تشكيل شده است كه فايل ها براي نصب شماره گذاري شده اند  يعني شما ابتدا بايد به نصب فايل شماره 1 كه نياز به ساين دارد و با پسوند SIS مي باشد كنيد و سپس به نصب فايل شماره 2 كه با پسوند SISX  است بپردازيد .

توضيحات كاملا روان و ساده بود پس پيشنهاد مي كنيم اين نرم افزار واقعا كاربردي را از دست ندهيد .

دانلود نرم افزار S60Ticker براي گوشي هاي سري 60 ورژن 3 با حجم 110 كيلوبايت

پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :