و حالا … و حالا….. و حالا جنجالي ترين پست سايت موبايل ها دات كام  . ما تضمين مي كنيم داشتن نرم افزاري كه امروز قصد معرفي آن را داريم آرزوي تمام كساني است كه از سيم كارت هاي ايرانسل و سيستم  gprs  ( اينترنت موبايل ) استفاده مي كنند . به نظر شما قصد  معرفي يك مسنجر جديد را داريم ؟؟؟؟؟ قصد معرفي يك مرورگر جديد را داريم ؟؟؟؟؟ و يا ……
حتما شما هم با ورود اينترنت ايرانسل برنامه هاي مسنجر را بر روي گوشي خود نصب كرديد تا از طريق آن بتوانيد آيدي هاي ياهو خود را در درون موبايل آنلاين كنيد . اما تمامي نرم افزارهاي معرفي شده بسيار ساده و سطحي بودند . در حدي كه فقط شما مي توانستيد با دوستانتان چت نوشتاري انجام بدهيد اما چت نوشتاري آن هم با دكمه هاي ظريف و  كوچك موبايل ؟؟؟؟؟؟؟؟

666666666666666666.gif

 

حتما خيلي سخت است وقتي كه مجبور مي شويد جمله هاي بلند را با دكمه هاي موبايل براي دوستانتان كه در ياهو مسنجر كامپيوترآنلاين هستند ارسال كنيد .بي شك  كاري سخت و خسته كننده است كه لذت چت را از بين مي برد .
و بارها آرزو كرديد كاش برنامه اي براي موبايل وجود داشت كه مانند ياهو مسنجر امكان call  و چت صوتي را فراهم مي كرد . و اين افتخار نصيب سايت موبايل ها دات كام شد تا براي اولين بار نرم افزاري براي گوشي هاي سري 60 ويرايش سوم معرفي كند كه شما از طريق گوشي خود بتوانيد با دوستان آنلاين خود در ياهو مسنجر از طريق gprs  به مكالمه بپردازيد . كمي فكر كنيد !!!!!!!!
شما در كوچه  در خيابان و در تمام مكان هايي كه سيستم gprs  برقرار است مي توانيد با دوستان خود در ياهو مسنجر گقتگوي زنده داشته باشيد . اين مطلب كمي به رويا نزديكتر است تا واقعيت .
اما موبايل ها دات كام اين افتخار را دارد كه براي اولين بار در بين سايت هاي فارسي زبان موبايل اقدام به معرفي اين نرم افزار كرد  . اين نرم افزار توسط سايت موبايل ها دات كام براي 2 هفته تست شد و هيچ مشكلي هم وجود نداشت . براي گفتگوي زنده هم كافيست هنگامي كه پنجره مربوط به چت با دوستتان باز شد دكمه سبز گوشي را فشار دهيد و براي فطع گفتگو هم از دكمه قرمز گوشي استفاده كنيد . همانند يك نماس واقعي . تا اين جاي مطلب را خوانديد ؟؟؟؟؟؟ توصيه مي كنيم ادامه را هم دنبال كنيد .
فكر مي كنيد اين نرم افزار به غير از گفتگوي زنده و چت صوتي چه امكانات ديگري داشته باشد ؟؟؟ چت روم ؟؟ add  و delete ‌ آيدي ؟؟ امكان ارسال فايل  ؟؟؟؟ شكلك هاي بسيار زيبا و متنوع ؟؟؟؟؟؟ بايد با كمال نا باوري خدمت شما عرض كنيم كه تمامي اين قابليت ها در نرم افزاري كه به شما معرفي مي كنيم وجود دارد . بيشتر از اين شما را معطل نمي گذاريم . خودتان اقدام به نصب اين نرم افزار جنجالي و فوق العاده فوق العاده جالب كنيد و از بازديد هميشگي سايت موبايل ها دات كام و معرفي اين گونه نرم افزارها كه نمونه آن در هيچ سايت ايراني اي نيست لذت ببريد  .

ناگفته نماند كه اين نرم افزار هم يك نوع مسنجر است پس شما بايد آيدي و پسورد خود را در قسمت مربوطه وارد كنيد تا بتوانيد آيدي خود را لاگين كنيد و دوستان خود و add list  خود را مشاهده كنيد .
نكته مهم اينكه پس از لاگين شدن چند ثانيه اي بايد صبر كنيد تا بتوانيد add list  خود را مشاهده كنيد .

دانلود كنيد تنها با حجم بي نظير  828 كيلوبايت

پسورد فايل : www.mobileha.com

برچسب ها :