نفشه جامع و كامل كيش براي تلفن هاي همراه

نفشه جامع كيش براي موبايل

نفشه جامع كيش براي موبايل

توضيحات نرم افزار از زبان سايت سازنده :

این نقشه شامل تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در جزیره کیش می باشد. از جمله نقشه ( که مطمئناً محور ماجراست!! )، بازارها و مراکز خرید، رستوران ها، مراکز گردشگری و تفریحی، مراکز خدماتی و … را در اختیار شما می گزارد.

حجم این نرم افزار که شامل کلیه اطلاعات + نقشه با بهترین کیقیت می باشد بسیار پایین می باشد.

گروهی دیگر نیز در کنار ماست و آنها کسانی هستند که شما را در جریان اطلاعات آنلاین جزیره، به وسیله ی SMS، قرار می دهند. و شما را در قرعه کشی های خود شرکت می دهند. برای این منظور اگر هنوز نقشه را نصب نکرده اید می توانید با ارسال یک SMS؛ شامل عدد 1 اگر میهمان جزیره می باشید، و چنانچه کیشوند می باشید شامل عدد 2 به شماره 10 100 22 0936 ارسال نمایید، تا به صورت رایگان از این خدمات بهره مند شوید.

– نرم افزار نقشه را در 3 بزرگنمایی مختلف نشان می دهد و در هر مرحله شما می توانید با سرعت های مختلف بر روی نقشه حرکت نمایید. هرگاه نشانه شروع به چشمک زدن نمود، بدانبد که یه یکی از مراکز خدماتی یا …ی جزیره رسیده اید و با فشردن کلید می توانید به راحتی اطلاعات آن مرکز را در اختیار داشته باشید.

– بازارها و مراکز خرید اولین جایی است که طراحان اين نرم افزار سعی در تکمیل اطلاعات آن نموده اند. منویی تحت عنوان “برند” به آن اضافه شده تا هرکس براحتی مراکز عرضه کننده برند مورد علاقه اش را بیابد. کار مهم تر و زمان بر این بوده است که تمامی غرفه ها را بر اساس محصولات و خدماتی که ارائه می دهند به 16 گروه دسته بندی شده تا شما بتوانید در کمترین زمان محصول یا خدمات مورد علاقه خود را دریافت نمایید.

– سایر اطلاعات از قبیل رستوران ها، مراکز گردشگری و تفریحی، مراکز خدماتی، مساجد، مراکز فرهنگی، بانک ها، مراکز درمانی، هتل ها، آژانس های هواپیمایی، سازمان ها و مراکز دولتی و تلفن ها ضروری می باشد.

دانلود نقشه كيش براي موبايل

پسورد: www.mobileha.com

» حجم : 773 كيلوبايت

» لينك كمكي دريافت نرم افزار

» سايت نرم افزار

» تصاويري از محيط نرم افزار

» راهنماي نصب

برچسب ها :