در این مقاله قصد دارم در مورد سایت خوب و کامل کلوب از هر نوع اطلاعاتی که فکر می کنید صحبت کنم.

شعار سایت کلوب( جامعه مجازی ایرانیان) زندگی دوم …. اگر شما هم یکی دوبار به اون سربزنید متوجه می شوید، منظور از زندگی دوم …. یعنی چی؟

این سایت یک لینک داره به نام کلوب ها و هم اسمش کلوب. در این صفحه کلوب های مختلفی، طبقه بندی شده که مختصرا به چند مورد اشاره می کنم: مدارس و دانشگاها، علوم، ادبیات، ازدواج و عشق !!، هنر و سرگرمی، مسافرت، متفرقه و خیلی کلوب های دیگه که سمت راست قرارگرفته، تو این صفحه خیلی خبره، فکر نکنم سلیقه شما از این محدوده ها خارج باشه، چون تو تمام زمینه هایی که فکر کنید مطلب هست.

 

جامعه مجازی ایرانیان

 واقعا زندگی دوم اینجاست.

یک نکته جالب در مورد نحوه عضویت براتون بگم، تا چند ماه گذشته اعضای سایت فقط می تونستن، دعوت نامه برای دوستانشون بفرستن تا شخص جدید بتونه تو سایت عضو بشه ولی الان شما هم می تونید راحت ثبت نام کنید، و از امکانات سایت استفاده کنید. تا دیر نشده اینجا رو کلیک کنید تا اکانتتون حاضر باشه.

در بخش پرسش و پاسخ کلوب می توانید هر سوالی بپرسید تا دیگر اعضا به آن جواب دهند و در بخش نیازمندی های کلوب می توانید لوازم خود را آگهی کرده و یا آگهی های دیگران را ببینید.

خوب، با من همراه باشید تا اطلاعات جالب تری را از سایت کلوب براتون بگم، حتما شما هم مثل من زمانهای خالی تون رو می تونید پر کنید.

در این سایت می توانید با جستجوی کلمات کلیدی مثل سال تولد، دین ، یاهو آی دی ، جنسیت ، شهر، استان و کشور و یا ، وضعیت تاهل اعضای سایت را جستجو و در زمینه های مختلف باهم بحث و گفتگو کنید.

تا اینجا فکر کنم کافیه، شما هم یک سری بزنی همه چیزو خودتون ببینید بهتر باشد قول میدهم در مقاله بعدی بیشتر در موردش برای مشکل پسندا صحبت کنم

برچسب ها :