FExplorer يك File Manger قوي براي گوشي است .

مي پرسيد File Manger چيست ؟

به طور خلاصه و ساده مي توان گفت با استفاده از اينگونه نرم افزارها قادريد تا به راحتي به اطلاعات مختلف خود در گوشي و حافظه جانبي و حافظه رم دسترسي پيدا كنيد … چيزي كه معمولا در حالت معمول و با استفاده از امكانات خود گوشي قادر به انجام آن نيستيد . دقيقا مثل اينكه شما در ويندوز بر روي My Computer كليك مي كنيد و به اطلاعات مختلف خود در درايوهاي مختلف دسترسي پيدا مي كنيد .

fexplorer - موبايل ها دات كام

نرم افزار FExplorer پا را از اين هم فراتر گذاشته و علاوه بر امكانات فوق قادريد تا كارهاي جالب ديگري را با اين نرم افزار انجام دهيد .

برخي از امكانات نرم افزار FExplorer 1.17 :

– دسترسي به فايلهاي حافظه داخلي گوشي و حافظه Ram و حافظه جانبي گوشي و مديريت بر آنها

– امكان مديريت بر روي فايلهاي مخفي كه در حالت معمول قادر به مشاهده آنها نيستيد

– دسترسي آسان به Inbox

– Compress كردن حافظه Ram (با اين عمل حافظه رم فشرده مي شود و فضاي بيشتري خالي خواهد شد)

– امكان جستجو در بين فايلها !

– قابليت عكس برداري از صفحه نمايش از برنامه هاي مختلف

– نمايش اطلاعاتي كامل از وضعيت گوشي ، شبكه ، آنتن و باطري گوشي

– امكان Restart گوشي ! (شما اگر قصد داشته باشيد تا گوشي خود Restart كنيد حتما مي بايست ابتدا گوشي را خاموش و سپس به صورت دستي روشن كنيد ، اما با استفاده از اين امكان نرم افزار قادريد همانند ويندوز سيستم عامل گوشي خود را Restart كنيد و ديگري نيازي به روشن نمودن تلفن همراه به صورت دستي نخواهيد داشت)

– استفاده از كليدهاي ميانبر براي ميديريت فايلها كه كار مديريت بر روي فايلها از قبيل Copy و Paste و … را بسيار آسان و سريع مي كند

– امكان حذف لوگوي اپراتور با تصويري دلخواه ! ( به طور مثال شما مي توانيد با استفاده از اين قابليت برنامه ، لوگوي Irancell را حذف و هر لوگو يا عبارت ديگري را جايگزين كنيد !)

و دهها قابليت مفيد ديگر كه حتما پس از استفاده از اين برنامه پي به آنها خواهيد برد .

استفاده از FٍExplorer كاملا رايگان است … و در ادامه قادر به دانلود آخرين نسخه از آن مي باشيد . همچنين نسخه اي كاملا فارسي اين نرم افزار نيز جهت دانلود قرار داده شده است …

دانلود FExplorer انگليسي نسخه 1.17

دانلود FExplorer فارسي نسخه 1.15

كلمه عبور فايل فشرده : www.mobileha.com

حجم : 118 كيلوبايت

 

برچسب ها :