و حالا يكي از فوق العاده ترين پست هاي آموزشي سايت موبايل ها دات كام كه فكر مي كنيم خيلي از بازديدكنندگان سايت كه داراي گوشي هاي با سيستم عامل سري 60 ورژن 3 ( مانند n73 – 5700 -3250-n95 و …. ) هستند و يا دوستاني كه داراي گوشي هاي با سيستم عامل uiq ( مانند p990 – w850 – p1 و… ) هستند انتظار مشاهده اين پست را مي كشيدند . و حالا وب سايت موبايل ها دات كام به قول خود عمل كرد و تصميم داريم آموزش ساين كردن را به طور كامل به شما تقديم كنيم تا ديگر هيچ كسي مشكلي با ساين و نرم افزارهاي ساين نشده نداشته باشد . قابل توجه تمامي كساني كه با انتي ويروس kaspersky مشكل داشتند . اين آنتي ويروس نيازي به ساين نداشت اما متاسفانه در بعضي از گوشي ها براي نصب شدن باز هم نياز به ساين پيدا مي كرد و با پيغام خطاهايي كه دوستان در قسمت نظرات نوشته بودند روبرو مي شديد . اين آنتي ويروس بر روي گوشي نوكيا 5700 كه يكي از گوشي هاي سايت موبايل ها دات كام است به طور كامل و بدون نياز به ساين نصب شد و كاملا تست شد و سپس بر روي سايت قرار گرفت اما باز هم ما شرمنده آن دسته از عزيزان هستيم كه براي نصب اين آنتي ويروس با پيغام خطاي ساين روبرو شدند . اما حالا برگشتيم كه با اين پست كاملا جبران كنيم .

  symbina-sign.jpg

  كساني كه با نرم افزار آنتي ويروس kasper sky ونرم افزارهاي ديگر كه براي نصب نياز به ساين مشكل داشتند با اين آموزش به طور صد در صد مي توانند اين نرم افزار و تمامي نرم افزارهاي ساين نشده را بر روي گوشي خود نصب كنند . خوب بيشتر از اين شما را معطل نمي گذاريم وآموزش خود را با اميد به خدا شروع مي كنيم . در اولين قدم براي ساين كردن بايد شماره سريال گوشي خود را به دست بياوريد كه در گوشي هاي نوكيا سري 60 ورژن 3 اين كار با زدن كد #06#* در صفحه اصلي گوشي خود ( همان قسمتي كه شماره گيري مي كنيد ) امكان پذير است . پس از زدن اين كد يك شماره 15 رقمي بر روي گوشي خود مشاهده مي كنيد كه ما به اين شماره سريال نياز داريم . خوب اين شماره سريال 15 رقمي را حتما بر روي يك كاغذ يادداشت كنيد . قبلا براي ساين كردن ما نياز يه سايت www.symbiansigned.com داشتيم اما اخيرا امكانات اين سايت پولي شد . يكي از مشكلات اصلي تمامي كاربران مخصوصا ايراني ها پيدا كردن ايميل مناسب براي ثبت نام در اين سايت بود يعني پيدا كردن سايتي كه ايميل هايش مورد قبول سايت www.symbiansigned.com واقع شود حكم پيدا كردن طلا را داشت چون اين سايت ايميل هاي رايگان مثل yahoo و غيره را براي ثبت نام اوليه قبول نمي كرد . اما با وجود اين مشكل و همچنين مشكل اخير يعني پولي شدن امكانات اين سايت همه به فكر افتادند تا راه چاره اي پيدا كنند . خوب امروز وب سايت موبايل ها دات كام سايت چيني اي را به شما معرفي مي كند كه دقيقا كار www.symbiansigned.com را انجام مي دهد اما يا اين تفاوت كه اين سايت چيني ايميل هاي ياهو را هم قبول مي كند وديگر اينكه ساين كردن از طريق اين سايت آن قدر راحت است كه تازه كارترين افراد هم مي توانند از نرم افزارهاي ساين نشده استفاده كنند و با اين سايت به ساين آن ها بپردازند . به علت چيني بودن زبان سايت خواهشمنديم طبق عكس ها و توضيحات پيش برويد و عمل كنيد تا به مشكلي بر نخوريد .

( براي ادامه آموزش به ادامه مطلب مراجعه كنيد )

ابتدا بايد به آدرس http://s60.vgooo.com:801 مراجعه كنيد . پس از ورود به سايت با زبان چيني روبرو مي شويد اما نگران نباشيد . توسط توضيحات فارسي ما به راحتي مي توانيد از اين سايت استفاده كنيد . پس از ورود به سايت مطابق عكس زيربر روي گزينه ثبت نام كليك كنيد .

akse-aval.jpg

پس از انتخاب گزينه ثبت نام به صفحه زير وارد مي شويد در اين جا مطابق عكس بايد يك نام كاربري و پسورد دلخواه براي خود انتخاب كنيد چون در مراحل بعدي براي ورود به اين سايت به اين نام كاربري و پسورد نياز داريد . در قسمت سوم هم پسورد خود را دوباره تكرار مي كنيد و در قسمت چهارم ايميل ياهو خود را وارد مي كنيد .

akse-2vom.jpg

 پس از پر كردن اين قسمت ها بر روي قسمت سبز رنگ كليك كنيد . پس از كليك كردن بر روي اين قسمت در صورت نبودن مشكلي با پيغام زير روبرو مي شويد كه اين پيغام به اين معني است كه ثبت نام شما با موفقيت به پايان رسيد .

( اين سايت به علت بازديد بالا در بعضي از ساعات روز سرويس خود را قطع مي كند در صورتي كه پيغام زير را دريافت نكرديد در ساعات ديگر از شبانه روز مخصوصا ساعت 7 يا 8 صبح مراجعه كنيد )

  akse-3vom.jpg

 خوب حالا بر روي ok كليك كنيد . در اين زمان پنجره اي مطابق با شكل زير باز مي شود كه شما بايد در اين جا آن شماره سريال 15 رقمي كه در ابتدا با زدن #06#* بدست آورديد و بر روي كاغذ نوشتيد را در اين قسمت وارد كنيد . در هنگام وارد كردن اين شماره و يادداشت كردن آن بر روي كاغذ نهايت دقت را به كار ببريد تا عددي را جا نندازيد يا اشتباه ننويسيد .

  akse-4om.jpg

پس از وارد كردن شماره سريال گوشي خود در قسمت مربوطه با پيغام زير روبر مي شويد كه يه اين معنا است كه شماره سريال شما با موفقيت ثبت شد .

 akse-5om.jpg

 به علت اينكه شمار ثبت نام كنندگان در اين سايت خيلي بالاست شما پس از ثبت نام بايد 24 ساعت منتظر باشيد تا اكانت شما توسط اين سايت فعال شود و بتوانيد نرم افزارهاي خود را ساين كنيد . بعد از گذشت 24 ساعت شما دوباره به اين سايت مراجعه مي كنيد با اين تفاوت كه اين بار بر روي گزينه ورود ( همان طور كه در عكس نشان داده شده ) كليك مي كنيد .

akse-6om.jpg

 پس از انتخاب گزينه ورود بايد نام كاربري و پسورد خود را مطابق زير وارد كنيد تا به اكانت خود وارد شويد .

 akse-7om.jpg

  پس از ورود به اكانت خود با صفحه اي مطابق شكل زير روبر مي شويد سپس بر روي گزينه browse كليك مي كنيد و از داخل هارد كامپيوتر خود نرم افزار ساين نشده خود ( با پسوند sis يا sisx ) را انتخاب مي كنيد . و سپس بر روي قسمت آبي رنگ مي كنيد .

 akse-8om.jpg

 در اين هنگام نرم افزار شما بر روي اين سايت آپلود مي شود . سپس اين سايت لينكي همانند تصوير زير به شما مي دهد كه اين لينك همان لينك نرم افزار ساين شده شماست . خوب به شما تبريك مي گوييم .  پس از دانلود نرم افزار ساين شده خود از اين لينك به راحتي مي توانيد آن را بر روي گوشي خود نصب كنيد . توجه داشته باشيد كه اين نرم افزار با شماره سريال گوشي شما ساين شده است يعني اين نرم افزار تنها بر روي گوشي شما نصب مي شود .

  akse-9om.jpg

و در پايان هم اين نكته را متذكر شويم :  از آن جايي كه در تهيه و نوشتن اين پست آموزشي ساعت ها وقت و زحمت بسيار زيادي صرف شد و پي در پي اصلاحات بسياري صورت گرفت تا به زبان هرچه ساده ترساين كردن را به شما بياموزيم از دوستان محترمي كه مطالب ما را بدون هيچ زحمتي copy  و past مي كنند خواهشمنديم اين بار در صورت كپي از سايت موبايل ها دات كام منبع را فراموش نكنند. از نمونه سايت هايي كه مطالب سايت موبايل ها دات كام را بدون درج منبع در سايت خود past مي كنند و به نوعي مي دزدند  مي توان به سايت هاي     www.faramobiles.com  و www.mobin-group.com  اشاره كرد . مي توانيد به اين سايت ها سري زده  و به بازديد مطالب آن بپردازيد تا گفتار ما ثابت شود و متوجه شويد كه مطالب ما با تغيير عكس ها عينا كپي شده است . اميدواريم اين گونه پست ها باعث خجالت و شرمساري  اين همكاران شود تا شايد دست از كار زشت خود بردارند و در صورت كپي از مطالب ما حتما در  آخر مطلب منبع ( سايت موبايل ها دات كام ) را به طور واضح و خوانا بنويسند . با تشكر سجادصفا

برچسب ها :